dijous, 1 de novembre del 2007

Modest Cuixart

Hola amic.
Et dedico unes lletres per recordar-te tan carinyosament...
Mai oblidaré les nostres llargues xarrades al Mercantil de Palafrugell,eres una persona afable,carinyosa,educada,recordo les teves discusions amb l'Angel que per desgracia també ens va deixar fa dos anys ,el teu somriure,la teve veu calida,aquells matins quan tornabes de juerga trompa com una mala cosa i et feiem seure i pendre cafe.
Tu vas exiliar-te a Palafrugell buscan la tranquilitat,jo em vaig exiliar (paraula que deia sempre la meva mare) a Calella de Palafrugell uns anys,tambe per trobar la pau que Bcn ja no em donaba,quin munt de gent ens varem trobar en aquells bells paisatges,actors,escriptors,pintors,tots gaudiem de lo bonic que es aquella part de la Costa Brava que mai penso oblidar.

Ara des de Girona city t'envio una gran abraçada Modest sempre et recordaré.Quan trobis a l'Angel per l'univers diga-li que el meu cor continua amb ell i que sempre l'estimaré.

AL MEU AMIC MODEST CUIXART